top of page

Profil

Data înscrierii: 22 nov. 2020

Despre

Alexandra Nae este antreprenor și psiholog specializat în Psihoterapii Cognitiv-Comportamentale, cu o experiență semnificativă în domeniul sănătății mintale. Pe lângă formarea în psihologie, Alexandra este Maestru Reiki și Shadow Reiki Grandmaster. A fondat conceptul „Mental Coaching for Performance”, care vizează dezvoltarea abilităților mentale pentru atingerea performanței în diverse domenii. Cu o carieră diversificată ce include roluri de psiholog sportiv, consultant în analiză comportamentală și coordonator de programe terapeutice, Alexandra se dedică formării viitorilor specialiști și sprijinirii persoanelor în depășirea barierelor psihologice.

Posts (120)

6 mai 20252 min
Profil Psihologic și Comportamental: George Simion – Analiză Big Five (DECAS)
Articolul explorează profilul psihologic și comportamental al lui George Simion, liderul partidului AUR, prin modelul Big Five (DECAS). Se evidențiază trăsăturile dominante ale personalității sale – extraversie ridicată, agreabilitate scăzută și stabilitate emoțională crescută – și se analizează sociologic motivele din spatele scorului său electoral ridicat în alegerile prezidențiale din 2025. O analiză profesionistă, esențială pentru înțelegerea noii dinamici politice din România.

50
0
6 mai 20252 min
Profil Psihologic și Comportamental: Nicușor Dan – Analiză pe Modelul Big Five (DECAS)
Articolul analizează profilul psihologic și comportamental al lui Nicușor Dan, actualul primar al Bucureștiului, folosind modelul Big Five (DECAS). Sunt evidențiate trăsături precum conștiinciozitatea ridicată, extraversia scăzută și stabilitatea emoțională solidă. Totodată, sunt explorate motivele sociologice pentru care a fost votat, subliniind sprijinul din partea electoratului urban, educat și al diasporei. Concluzia: un lider tehnocrat, integru și rațional.

75
0
22 apr. 20259 min
Comportamentul consumatorilor la Starbucks: Studiu de caz psihologic asupra loialității față de brand
Acest articol analizează factorii psihologici care influențează loialitatea consumatorilor față de brandul Starbucks. Pornind de la elemente precum atașamentul emoțional, experiența senzorială, brandingul personalizat și identitatea de grup, studiul de caz explorează modul în care Starbucks a reușit să construiască o relație de lungă durată cu clienții săi. Sunt prezentate concluzii din psihologia comportamentală, neurobranding și marketing experiențial, cu exemple concrete și insight-uri...

7
0
Alexandra Nae

Alexandra Nae

Admin
Mai multe acțiuni
bottom of page