top of page

Programează-te online

Rezervări online: Text
Rezervări online: Bookings

Psihoterapie cognitiv-comportamentală

Rezultatele pozitive ale acestor intervenții au fost demonstrate științific, prin studii controlate. Intervențiile au la bază tehnicile și principiile terapiei cognitiv-comportamentale și sunt adaptate la nevoile și dorințele fiecărei persoane în parte.

 

Solicită o programare dacă te confrunți cu:

  • Dificultăți în managementul furiei - emoțiile extreme sunt problematice deoarece duc la relații instabile, impulsivitate, furie, dependențe, etc.

  • Anxietate - este mai mult decât o îngrijorare măruntă sau o teamă; anxietatea nu dispare și se poate agrava in timp.

  • Atacuri de panică - frici intense apărute brusc și însoțite de simptome somatice (palpitații, amețeală, disconfort, furnicături și altele).

  • Fobii - frica de înălțimi, teama de zbor, de injecții, frica de păianjen și alte animale.

  • Depresie - este o tulburare mintală, având consecințe negative majore în funcționalitatea vieții de zi cu zi. - Traume din trecut.

  • Gânduri obsesive și comportamente compulsive (Tulburare obsesiv-compulsivă).

  • Situații de criză - reprezintă sprijinul psihologic acordat în situații de criză cu scopul de reducere a impactului negativ.

Psihoterapie online

Pentru că este “scump”, alegem să trăim întreaga viață frustrați, depresivi, anxioși etc. și totuși vindecarea poate fi mai ieftină ca o masă la un restaurant bun.

 

De ce Online:

  • mai simplu, din confortul casei tale;

  • mai ușor, fără deplasare la cabinet;

  • mai ieftin, dacă cumperi pachete online;

  • mai eficient și sigur pentru tine.

 

Desfășurarea ședințelor online este similară cu modul de desfășurare a ședințelor la cabinet. Avantajul fiind că ai mai multă lejeritate în alegerea și programarea orelor, se pot desfășura din orice locație și este mai avantajos.

 

Ce includ ședințele de consiliere Online:

  • testarea inițială cu ajutorul testelor/chestionarelor de Specialitate Psihologice prin care aflăm personalitatea, schemele cognitive,

  • tipul de îngrijorări, tulburările clinice etc. – acestea se aplică în funcție de fiecare persoană în parte.

  • materiale informative ce te ajută să înțelegi mai ușor situația cu care te confrunți;

  • rapoarte de evaluare individualizate;

  • teme, activități pentru acasă, pentru creșterea abilităților de autocontrol cognitiv și emoțional. Rolul temelor este de a te responsabiliza, de a te determina să fii implicat, mai activ în procesul de modificare cognitivă și comportamentală.

 

Pot oferi ajutor de Specialitate în:

  • depresii severe și moderate;

  • fobii și anxietate generalizată;

  • anxietate socială (frica de socializare);

  • intervenții în situații de criză;

  • stres și burnout;

  • managementul furiei;

  • consiliere vocațională.

Mental Coaching sportivi I TENIS

Antrenează-ți mintea, identifică obstacolele care stau în calea succesului tău și depășește-le!

 

Mental Coaching-ul este un antrenament mental orientat spre formarea unui mod de gândire obiectiv, logic și rațional (prin gestionarea gândurilor automate negative) și al echilibrării emoționale. Constă în:

  • Crearea unei rutine mentale atât pentru antrenament, cât și pentru concurs

  • Tehnici de concentrare a atenției pe aspectele ce pot fi controlate (evitarea filtrului mental negativ); managementul emoțiilor; gândire obiectivă, realistă (prin eliminarea distorsiunilor de gândire)

  • Tehnici de relaxare și energizare

 

Pregătirea mentală înainte de concurs Mental Coaching-ul NU înlocuiește antrenamentul tehnic, fizic și/sau tactic, ci îl completează astfel încât sportivul să reușească să își atingă potențialul maxim. Se pune accent pe obstacolele interioare (gânduri și emoții), acestea având un impact emoțional mult mai mare (incluzând aici apariția unor comportamente disfuncționale ca, de exemplu, consumul de alcool sau alte substanțe), comparativ cu obstacolele exterioare.

 

Antrenamentul mental se face împreună cu un psiholog specializat în Psihologia Sportului, nu împreună cu Antrenorul.

 

Pregătirea mentală a sportivilor de performanță constă în antrenarea unor abilități și procese psihice:

  • Gândirea în situații tensionate, stresante sau „de criză”

  • Gestionarea emoțiilor negative ca: deznădejdea, anxietatea, furia, lipsa de speranță, etc.

  • Motivația

  • Atenția – concentrată spre lucrurile / situațiile ce pot fi controlate

  • Concentrarea

  • Încrederea în sine

  • Detașarea emoțională

  • Defusing

 

Tehnicile antrenamentului mental constau în:

  • Stabilirea obiectivelor SMART (spre exemplu, de rezultat, de performanță individuală, de proces, etc.)

  • Relaxarea prin diferite tehnici de respirație și/sau relaxare musculară progresivă

  • Detașarea mentală și revenirea în prezent – „aici și acum”

  • Defuziunea gând – acțiune

  • Modificarea comportamentală în vederea realizării unor rutine pentru: concentrare, gestionarea nivelului de activare, crearea unei structuri interioare echilibrate, etc.

 

Toate aceste tehnici au ca scop aducerea sportivului într-o stare optimă pentru joc și este important ca Psihologul și Antrenorul să lucreze în echipă în vederea creșterii abilităților și al performanței sportivului.

Mai multe informații aici >

Evaluare psihologică I Autocunoaștere I ADHD adulți

ADHD poate afecta persoane de toate vârstele, inclusiv adulții. Deși este adesea asociat cu copiii, multe persoane continuă să experimenteze simptome până la vârsta adultă.

Mai multe informații aici >

Tarife

CONTACT

Mulțumesc!

bottom of page